Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Petr-007

5. 11. 2010 6:55
Dejte se k nim a budete také pozitivně diskriminován.

Myslím, že by se hodně rychle změnil směr myšlenek ve vašem mozečku, to že by vám nikde nedali jinou než podřadnou práci byste asi přežil, jenže pak byste zjistil, že vám nikdo nepronajme byt a když tak za velmi nadhodnocený likvidační nájem a další vychytávky. Váš názor částečně chápu, ale aspoň si pořiznejte, že JSTE RASISTA. Nějak mi poslední dobou začínají vytáčet lidé, kteří své rasistické výroky prokládají utvrzováním okolí o svém "nerasizmu". To už jsou mi milejší skinheadi a nácci všeho druhu, kteří si za svým názorem stojí a nebojí se jej říct veřejně.

0 0
možnosti
PD

DolevaP

5. 11. 2010 7:02
Re: Dejte se k nim a budete také pozitivně diskriminován.

nechci vám nabourávat názor, ale není nabídka práce přímo úměrná tomu, co může uchazeč nabídnout (vzdělání, praxe, dovednosti ...) ?

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

5. 11. 2010 6:55
To, že oficiální média negativní informace o Romech

tutlají, není nic nového pod sluncem. Jenom se vrátím k případu Patrika z Duchcova. Když ho dva Romové ztloukli, bylo ticho po pěšině a první informaci o tomto případu zveřejnil "objektivní" Idnes přesně tři týdny po činu. V té době byl Patrikových fotek plný internet a je zajímavé, že Idnes spíše rozebírala to, že ty fotky tam byly umístěny bez souhlasu rodičů a tím pádem je to trestný čin. O tom, že ti dva parchanti spáchali hrůzný rasově motivovaný a navíc sexuální čin, tam nebylo ani slovo.

0 0
možnosti
AT

Antek

5. 11. 2010 5:42
Cikánská

Kdybych já byl barevný,měl bych život nádherný,živil by mne český stát,já jen tančil,pil a krad.Souložil bych jako kanec a peněz měl plný ranec.Po světě pak cestoval,v Strassburgu si stěžoval.Nezabýval bych se prací,živil bych se emigrací.Příslušníci jiné rasy mají u nás zlaté časy.I ten Cikán zdivočelý ze Spíže i Pováží,houfně do Čech stěhuje se za svou černou pakáží.Vítej v zemi zaslíbené náš národní hoste!Díky tobě populace zkvalitní a vzroste...

0 0
možnosti
JD

Krokodyl1

5. 11. 2010 4:42
Souhlas s autorem ..

Přesně napsaný článek, podepisuji slovo od slova!!!!!! A pochopitelně karma!

0 0
možnosti
D

Dubina

5. 11. 2010 4:29
To neni jen strach je to i zbabelost

Je mi smutno  kdyz ctu jakykoli clanek tohoto tematu ,spolecnost jiz neni jen vystrasena ale i zacina byt zbabela a ja se uprimmne nedivim ! Zit ve strachu, ze kdyz reknu pravdu jsem si zazila uz za komunistu a ted to je jen v blede modrem .. strach ze se mi neco stane .. muj nic jmeno je Dubina .. kdo se koukne na mapu Ostravy zjisti ,ze po Privozu v OV je to osidleno ,(abych neztralila dukaty;-€ )- multikulturalne - ano bojim se cokoli rict cokoli napsat ,jednout to byli koministe ted to jsou dukaty .. zase jsem omezena rici co si myslim  a koncim tim cim jsem zacala ,je mi z toho smutno ;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3201x
Jsem rád, když se o problémech či tématech hovoří a hlavně ať mají prostor všechny názory, pokud jsou samozřejmě v mezích slušnosti a zákonů. A nemám rád, když se pomlouvá či nepravdivě informuje za zády. Jinak mne baví poznávat krásné přírodní scenérie a krásy světa.

Seznam rubrik