Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

viveka

Coursingy se běhají pro všechny psy

Zkuste se domluvit tady: http://www.cz-pes.cz/diskuse/9_0.html

0/0
3.1.2011 13:28

dohlib

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Díky, vím že nám to nabízeli v Čechách, ale my chtěli něco u nás na Moravě, ať to máme blíže. Pro dva až tři běhy cestovat několik hodin je únavné.

0/0
3.1.2011 13:42

viveka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Tak si tam najděte něco na Moravě, vždyť je tam tisíc temat. Můžete si taky založit vlastní tema se svým městem, určitě se Vám tam lidi ozvou.

Třeba takto: http://www.cz-pes.cz/diskuse/1_9017_0.html ;-)

0/0
3.1.2011 13:52

bastianka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

tak nakukněte na "www.francouzsky-buldocek.cz " je to neoficiální skupina buldočkářů, pořádají coursingy jak buldočků, tak i ostatních plemen a občas je i nějaký coursing na Moravě a bývá u toho bezva parta s táborákem, apod.:-)

0/0
3.1.2011 14:02

m. l.

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Francouzský buldoček, není to náhodou ten pes co se celý život napůl dusí?

0/0
3.1.2011 14:29

viveka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Jo, to je on. Neumím si dost dobře představit, jak běhá coursing.

Jestli bude někdy petice za zákaz chovu buldočků, přijdu ji podepsat.

0/0
3.1.2011 14:31

bastianka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

to je vidět, že o těch psech nic nevíte:-) podívejte se na fotky na www.francouzsky-buldocek.cz jak běhají coursingy a žádný se nedusí;-D

0/0
3.1.2011 14:46

Astaroth

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Buldocci radostne funi R^

0/0
3.1.2011 14:55

bastianka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

;-D všichni majitelé navijáků byli vždycky překvapení, jak mažou ti ušatí psi;-D

0/0
3.1.2011 15:14

bastianka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

http://www.francouzsky-buldocek.cz/viewtopic.php?f=41&t=664

0/0
3.1.2011 15:15

bastianka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

na posledním videu běží anglický buldok Max!!

0/0
3.1.2011 15:18

___LuboS___

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

"  Díky, vím že nám to nabízeli v Čechách, ale my chtěli něco u nás na Moravě, ať to máme blíže. Pro dva až tři běhy cestovat několik hodin je únavné. "

Jak uz jsem Vam psal dole, pripadne ted Viveka, "Cesky pes" dela treninky na "kdejake" louce, pokud se sejde dostatek zajemcu, neni problem s majitelem pozemku a plocha je pro coursing vhodna ... na Morave me treba napada Prerov, Radkova Lhota, Radslavice ... Brno, etc ...

argument o unavnem (nekolika hodinovem) cestovani je pro me opravdu usmevny ... pokud neco opravdu chcete a stoji Vam to za to, tak snad na unavu a cas nehledite ... jsme z Valasska a na coursing jezdime treba na Kozlov (u Ceske Trebove), Ameriku u Chlumce n.Cidlinou nebo Kralup nad Vltavou, etc  ...

Coursing je o psi (chrtí) radosti z pohybu a lovu, setkavani pratel a pratelske atmosfere (teda jak kdy :-P) ...

- LuboS

0/0
3.1.2011 15:33

dohlib

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Nejde o únavu lidí, ale psů. Máme jednu veteránku, doma ji nechat dlouho nemůžem, je s námi všude.

Beru hlavně ohled na pejsky. Pokud si zaběhají  u nás doma, kromě závodů nevidím důvod tahat je někam daleko jen kvůli pár běhům. I o víkendech není někdy času nazbyt o financích nemluvě.

0/0
3.1.2011 15:40

dohlib

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Ne že bych jinak zahálel, máme u nás ruční naviják a pokud to dovolí terén, pejsci běhají jen tak pro radost, sice ne závodně, ale jakž takž to stačí. No přiznám se, že momentální situace mi ani závodit nedovoluje.

Článek jsem minil obecně, coursing je jen jeden z příkladů, kde byly a možná ještě jsou určitá omezení.

0/0
3.1.2011 14:17

viveka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Moji se honí navzájem přímo tady za barákem :-)

0/0
3.1.2011 14:23

bastianka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

naše pesina teď asi chrní na gauči;-)

0/0
3.1.2011 14:26

viveka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Však já neříkám teď ;-D Teď jsem v práci, tak čudlíci doma jistě po gaučích a křeslech taky chrní.

Zdravím pejsinku. :-)R^

0/0
3.1.2011 14:29

bastianka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

no, nevím, ona asi bude uražená ... je to frbulinka;-D

0/0
3.1.2011 14:47

viveka

Re: Coursingy se běhají pro všechny psy

Kvůli tomu, že jsem řekla zákaz chovu buldočků? Ale to je přece v jejím zájmu! Kdyby se nechovali buldočci, mohla se inkarnovat třeba jako dobrmanice ve štíhlém, silném, rychlém, vytrvalém a mrštném těle :-)

0/0
3.1.2011 15:57

Saša

Obraťte se na ombudsmana

a na Evropský soud pro lidská práva.

To je přece rasismus jak vyšitý. Určitě se za tím skrývá nacismus a fašismus a zpovzzdálí to řídí nějaká centrála skinhedů.

0/0
3.1.2011 13:02

m. l.

Re: Obraťte se na ombudsmana

Není lepší počkat až bude zřízen soud pro psí práva a obrátit se přímo na ten?

0/0
3.1.2011 14:31

viveka

PES NENÍ Z PRÁVNÍHO HLEDISKA VĚC!!

Pes, obecně živý tvor, je "věcí" pouze z hlediska občanského zákoníku. Občanský zákoník je jen částí našeho právního systému. Podle jiné části našeho právního systému, Zákona na ochranu zvířat, je pes (zvíře) definován jako živý tvor.

Takže se stejnou vahou je možno říct, že z právního hlediska je pes živý tvor schopný cítit bolest a utrpení.

0/0
3.1.2011 12:52

dohlib

Re: PES NENÍ Z PRÁVNÍHO HLEDISKA VĚC!!

Ano, máte pravdu, ale chtěl jsem tímto říci, že se u nás s pejsky zachází většinou jako s věcí. Samozřejmě víme, že pes je živý tvor schopný cítit. Akorát jsou necitelní někteří lidé a Zákon na ochranu zvířat zdaleka nestačí zabránit tomu, aby nejen psi trpěli.

0/0
3.1.2011 13:12

viveka

Re: PES NENÍ Z PRÁVNÍHO HLEDISKA VĚC!!

To jo.

0/0
3.1.2011 13:25

Astaroth

Re: PES NENÍ Z PRÁVNÍHO HLEDISKA VĚC!!

To, ze uzavrena spolecnost nevezme majitele krizence do sveho spolku je poruseni ochrany zvirete?

0/0
3.1.2011 13:18

viveka

Re: PES NENÍ Z PRÁVNÍHO HLEDISKA VĚC!!

To jsem určitě nenapsala.

Já jsem tady reagovala jen na větu "pes je z právního hlediska věc"

0/0
3.1.2011 13:24

bodlinka

lovecké zkoušky

k čemu je dobrý takový kříženec jezevčíka, který by dobře noroval? pro produkci další generace dobře norujících jezevčíků je k ničemu. To stejné máte u loveckých plemen. Máte psa s průkazem původu, což znamená, že znáte rodiče a rodiče jeho rodičů a tak dále, víte, jak vypadali a jak pracovali. Tohohle psa naučíte pracovat v lese, zjistíte, že pracuje dobře takže má spoustu zkoušek, splníte eventuální zdravotní zkoušky a tenhle pes je pak třeba psem krycím s tím, že je předpoklad že jeho potomci budou v lese taky dobře pracovat. U křížence nebo u psa bez PP, o jejichž předcích nevím zhola nic, je tenhle předpoklad dost mimo. Když chce někdo psa do lesa na práci, pořídí si psa od rodičů, co dobře pracovali, aby to věděl, pes musí mít průkaz původu. Takže myslivce omezení zkoušek na ps s PP vůbec netrápí. A když chce někdo ohaře do paneláku a myslí si, že bezpapírák stačí, tak ať si potom nestěžuje, má co si koupil.

0/0
3.1.2011 12:14

dohlib

Re: lovecké zkoušky

Protože to toho psa baví, o krytí a množení se v článku nepojednává.

0/0
3.1.2011 12:19

tojsouveci

Re: lovecké zkoušky

A když byste náhodou měla někoho zaměstnat, tak vás nezajímají jeho schopnosti jako spíš jak vypadají a co umí jeho rodiče? :-)

0/0
3.1.2011 12:38

dohlib

Re: lovecké zkoušky

R^R^

0/0
3.1.2011 14:36

klávesnice ejč pí

psí diskriminace je jinde

Za kočky, hady, morčata, želvy, papouchy, fretky a jinou havěť se poplatky neplatí, kdežto za psa ano. Proč? Psí bobky se sbírají, kočičince a fretčince nikoli, ostatně - kdo nesbírá, ať platí pokuty. Teplo i voda, spotřebovaná na psa, je zahrnutá v platbě za to, co naměřily měřicí přístroje. Veterinární služby se platí veterináři. Jinak se psem nebo kočkou je vše nastejno.

0/0
3.1.2011 11:57

Hegemon

Re: psí diskriminace je jinde

kolik koček potkáte venku jak dělá svoji potřebu na trávu ? Nebo morčat ? Hadu ? To Vám nedošlo proč se platí poplatek ?

0/0
3.1.2011 12:19

Fordána

Re: psí diskriminace je jinde

Tak proč to potom mají sbírat?

0/0
3.1.2011 13:34

bastianka

Re: psí diskriminace je jinde

;-D, stačí tedy k "hromádce" přiložit kopii zaplacené složenky;-)

0/0
3.1.2011 14:05

m. l.

Re: psí diskriminace je jinde

Ještě nikdy jsem na chodníku nešlápl do kočičince ;-D Do psího hovínka už několikrát a nikdy jsem z toho kupodivu neměl radost ;-D Takže tu platbu za psa prosím berte jako regulační poplatek, kterým se obce pokoušejí omezit počet psů, ne jako platbu za nějaké služby ;-D

0/0
3.1.2011 14:28

___LuboS___

heh ...

" ...  zákaz startů nechrtích plemen na soutěžích v coursingu ... "

"Cesky pes" dela treninky i pro nechrti plemena ...

Pokud chcete mit souteze i pro vase krizenecky (no offense, just a joke), nic vam nebrani si je udelat ... Btw, pokud si myslite, ze coursing je hlavne o rychlosti (tak jak pisete ve svem blogu), tak jste vedle jak ta jedle ... a opravdu tam nemate co delat ...

- LuboS

0/0
3.1.2011 11:48

___LuboS___

Re: heh ...

doplneni: konkretni coursingove zavody vzdy dela nejaka organizace, klub, ci zajmova zdruzeni a to ma plne pravo si nastavit specifikace jake chce ... chcete souteze otevrene pro vsechny, prosim, udelejte si je ...

Mala rada na konec: pokud chcete nechrti plemeno nechat probehnou i na dostihove draze, doporucuji zajedte si do Rakouska (treba draha v Marcheggu), tam behaj psi vsech ras a poradatele jsou radi, ze dorazite ...

- luboS

0/0
3.1.2011 11:54

dohlib

Re: heh ...

Dík za info, já se v r. 2008 marně snažil někam dostat až jsem to vzdal, vždy tvrdili teď je to pro ty a pak pro ty a musíte počkat až ČMKU či ČKS něco povolí nebo odvolá zákaz. Možná se blýská na lepší časy. Mám i několik vyjádření mluvčí zmíněných org., ale jsou to vesměs nicneříkajíci obhajoby....alias bláboly.

0/0
3.1.2011 12:22

snaduzdost

omezování některých pejskařů

je téma, kterým se zaobírá  autor. Ano, pejskaři jsou nesmírně omezováni:Mají po svých miláčcích uklízet jejich exkrementy. Chudácí. A tak  s touto povinností nakládají jako jejich miláčci na chodnicích. Všude se válí exkrementy jejich miláčků, s kočárkem se nevyhneš i když máš zkušenosti se slalomem atd.  Chtějí-li být plnohodnotnými  spoluobčany, nechť po svých miláčcích udržují pořádek na veřejnosti.

0/0
3.1.2011 11:42

hasmen - náhradní nick

Re: omezování některých pejskařů

Ten,kdo nechá na chodníku lejno vod svýho psa NENÍ pejskař,ale hovado...

0/0
3.1.2011 11:46

tojsouveci

Re: omezování některých pejskařů

A s papírama nebo bez? :-)

0/0
3.1.2011 12:39

dohlib

Re: omezování některých pejskařů

Plně s Vámi souhlasím. Bohužel musím často napomínat ostatní. Dělejte to prosím také. Kolikrát když po svých p. uklízím, musím uklidit i dřívější h. tzv. jedním hmatem do sáčku....

0/0
3.1.2011 12:40

m. l.

Re: omezování některých pejskařů

A ten co ho nechá na trávníku?

0/0
3.1.2011 14:30

dohlib

Re: omezování některých pejskařů

Nehažte všechny prosím do jednoho pytle.

0/0
3.1.2011 12:24

tojsouveci

Re: omezování některých pejskařů

Tak velký pytel ještě nebyl vyroben.....

0/0
3.1.2011 12:40



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.