Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

riko

28. 2. 2011 9:14
Naprostý souhlas

Musím s tímto článkem naprosto souhlasit, bohužel taky bydlím poblíž těchto občanů, takže jsem schopen relevantního vyjádření se k jejich chování... To že se vozí z obchodů zásadně taxíkama a hrají automaty není nic nového, v tomto přpadě bych viděl jako řešení místo sociálních dávek ve formě financí, dávky ve formě stravenek, samozřejmě pro všechny obyvatelé, kteří jsou na sociálce. Minule jsem se musel nasmát, tak jak tady všichni naši spoluobčané od naproti mají všude nepořádek, porozebírané byty atd..., začali z ničehonic najednou uklízet, zametat, město jim tady navezlo kontejnery. Pořád jsem nechápal co se děje, až následující den mi to bylo jasné, když jsem uviděl plné parkoviště aut s spz jiného kraje, hordu lidí chodících ve stejném oblečení a masu našich spoluobčanů jak si do kamer stěžují kde musí žít... No a rok na to jim z fondu Evropské unie pro regionální rozvoj udělali komplet revitaliaci všech bytových domů v tomto okolí...

0 0
možnosti

MipeX

12. 11. 2010 2:29
Je to plánované

Vše je plánované. Jde o to vyvolat v lidech takovou míru nenávisti, až začnou brát spravedlnost do vlastních rukou. Otázka je, jestli se nakonec plánovači nesvezou i s těmi "utiskovanými". Třeba takový profláknutý Kocáb by byl určitě mezi prvníma.

0 0
možnosti

ČERT_z_Bx

7. 11. 2010 20:28
Svatá pravda

Článek se mi zdá velice pravdivý, bylo to vidět i zde v Chrastavě po povodni, naši nepřízpusobivý, těm stačilo jen ukázat a dostali i to co nepotřebovali, u majority se to většinou neobešlo bez doprošování. Je načase aby někdo udělal tlustou čárou škrt a zarazil to, aby věci byly tak jak mají být, a ne naruby, jak je to v tomto státě zvykem. I když na druhou stranu, pokud se my dole budem handrkovat kvůli nepřízpusobivým, diskriminaci naruby,  a dalším nepravostem, tam nahoře se dá v klidu intrikařit a hrabat do vlastních kapes;-(

0 0
možnosti

tomas_tod

7. 11. 2010 13:39
Vážený pane, napsal jsem do diskuzí pouhý

zlomek toho, co máte Vy v článku a díky tomu mám už skoro zablokovaný účet. Takže děkuji za odvahu a doufám, že Vás Idnes neodstřihne od blogu, protože na Idnes se o problémech nemluví, naopak se vytváří pozitivní diskriminace.

Ještě jednou děkuji za článek.

0 0
možnosti

dohlib

7. 11. 2010 17:50
Re: Vážený pane, napsal jsem do diskuzí pouhý

Děkuji moc, klidně mi pošlete (odkaz) na Vaše názory. A doufejme, jestli umlčí jednoho, bude místo něj alespoň stovka dalších. R^

0 0
možnosti

janacz

5. 11. 2010 10:02
Taky znám takového bezdomovce.

Pro krádeže jej odevšad vyhodili. Když si schce odpočinout od potulky, tak dostane hlasy a hlásí se na psychiatrii.  Ale je to spíše výjimka. Takových je více  mezi Gadži.

0 0
možnosti

Tuubeen

5. 11. 2010 8:43
Cikánští bezdomovci existují.

Potkávala jsem je v Praze, potkávám je i v Brně. Nedávno mě jeden oslovil, velice slušně, s prosbou o jídlo... mluvil slovensky.

0 0
možnosti

altas

5. 11. 2010 8:55
Re: Cikánští bezdomovci existují.

A jako správná muslimka jsi udělal co?

0 0
možnosti

altas

5. 11. 2010 7:41
Co to je diskriminace naruby?

Nic takového neexistuje, tento hloupý termín si vymysleli novináři a multikulti aby v nás podpořili pocit viny. Jako, že jen bílá rasa se dopouští diskriminace Rv

0 0
možnosti

Olinček

5. 11. 2010 7:24
Diskriminace naruby pokračuje.

Od samého začátku se žháři z Vítkova se dalo očekávat že to budou vysoké tresty,proč, no protože kvůli vyřvávání některých lidí o diskriminnaci je náš stát sledován.Kdy už se naučí naši soudci soudit podle závažnosti trestních činů a né pro barvu pleti?A invalidní důchody pro jinak zdravé lidi?Ono je to totiž jedno,s[>-]ociální dávky nebo invalidní důchod v globállu to vyjde nastejno.[>-]!!R^R^

0 0
možnosti

Pecen

5. 11. 2010 7:23
Protežovat

Milý plodný autore: „protěžovat někoho“, správně ovšem „protežovat někoho“ z francouzského protéger, tj. chránit...

0 0
možnosti

killy

5. 11. 2010 8:50
..Hmmm. Pravda, ale i v Kladně se říká "protěžovanej".

...od slova těžký. ;-)

0 0
možnosti

V.Bill

5. 11. 2010 7:07
Rasista?

Rasista? Autor není rasista... má sna dněco proti Vietnamcům, Čiňanům, Židům, ...?! Ne! Jen proti XXXXXXXXX

Takže R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3201x
Jsem rád, když se o problémech či tématech hovoří a hlavně ať mají prostor všechny názory, pokud jsou samozřejmě v mezích slušnosti a zákonů. A nemám rád, když se pomlouvá či nepravdivě informuje za zády. Jinak mne baví poznávat krásné přírodní scenérie a krásy světa.

Seznam rubrik