Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedílnou součástí smlouvy jsou obchodní podmínky, které se mohou v čase měnit a s kterými může klient vyjádřit nesouhlas a odstoupit z tohoto důvodu od smlouvy.Pokud jste tak neučinil, musíte akceptovat to, co je v nich uvedeno, tedy i právo banky vypovědět klientovi smlouvu bez udání důvodu.

0 0
možnosti

Moje zkušenost je opačná, banka se snažila, abych účet nezrušil. Proč autor neuvede o kterou banku se jedná? Pokud je to pravda tak by tím nic neporušil a mohl to pak někdo fundovaný vysvětlit ...

0 0
možnosti
Foto

Zeptám se natvrdo, je to Poštovní Spořitelna? Tipuji podle zkratky a podle toho, že je pro vás všude dostupná.

1 0
možnosti
Foto

bingoR^  trochu se bojím různých dalších perzekucí...

1 0
možnosti

Co by za to jiní dali, aby jim banka dala takovýto definitivní impuls k tomu, vybrat si jinou banku, některou z těch bez zlodějských poplatků? Pro většinu lidí jsou právě tyto starosti se změnou platebních příkazů a zvyk na "svoji" banku důvodem k setrvání u jednoho finančního ústavu a ty toho náležitě zneužívají k odírání svých klientů. Seberte se a odejděte definitivně z banky, kde evidentně nestojí o vaše peníze. Garantuju vám, že až překonáte své zažité zvyky a možná i předsudky, budete vděčný za to, že vás ta poštovní spořitelna takto vyštvala.

4 0
možnosti

Nevím, co by za to dali jiní, ale já jsem tedy mnohem radši, mohu-li se rozhodnout z vlastního popudu a vybrat si pro tuto poměrně složitou operaci čas, kdy mám jiných starostí méně, než když někdo rozhoduje za mne.

Podle zákona schválnosti to totiž většinou spadne do doby, kdy mám jiných úkolů k řešení nad hlavu.

1 0
možnosti

Opravdový pravičák rozhodnutí banky a neporušení smlouvy respektuje a nepofňukává pod mými příspěvky. :-)

1 3
možnosti

P45e53t41r 53U39h88e67r

4. 3. 2013 8:01

Tady někdo fňuká?

1 2
možnosti

Nic se neděje bezdůvodně.

3 0
možnosti

P51e70t76r 80U10h95e79r

4. 3. 2013 7:59

Také mi to připadá divné, ale nezbývá, než autorovi věřit. Možná kdyby zveřejnil korespondenci s bankou.

1 2
možnosti

Autora je mi líto a věřím, že se nedá.

Pánové a dámy. když jste opravdoví pravičáci, jak o sobě neustále tvrdíte, tak srazte krovky. Banka je soukromý subjekt, neporušila svou dobře vypracovanou smlouvu a  nepohodlného klienta vyrazila. Teď zafunguje neviditelná ruka trhu, klient půjde jinam a bude Šťastný, dokud ho další banka neobere a neprovede s ním to samé. :-)

4 2
možnosti
Foto

Co do toho taháte ideologii?

Totéž by se stalo i za vlády socanů, protože se jedná o smluvní vztah. Nebo snad bude zavedena jedna banka s povinností přijmout každého klienta?

2 3
možnosti

P85e79t82r 38U63h91e96r

4. 3. 2013 7:39

Také tomu nerozumím. Než ale něco řešit s touto bankou, šel bych radši hned do jiné, kde o mé peníze budou stát.

5 2
možnosti
Foto

A oni Vám pak v jiné bance zase zruší účet a budete neustále měnit příkazy a číslo účtu všude možně ? Jde o to, aby to nebylo bezdůvodně.

1 0
možnosti
Foto

Mohlo by jít o případ, kdy se banka zaměřuje na bohatou klientelu a jako podmínku si stanoví určité parametry stavu účtu, např. průměrný zůstatek na účtu a nebo obrat.

To jsem zažil u jednoho člověka, ale jemu to na rovinu řekli a jako odškodné mu nabídli po dobu rušení účtu (3 měs.) vedení účtu zdarma.

Já osobně bych se asi taky cítil ukřivděn, ale určitě bych u takové banky nechtěl zůstat.

3 2
možnosti

P33e87t62r 17U29h85e59r

4. 3. 2013 7:43

Přesně tak, ale podle zkratky PS bych to tipoval na uplně obyčejnou banku pro uplně obyčejné lidi. Každopádně jak píšete, z tohoto ústavu rychle pryč.

2 2
možnosti

Nevím, ale já do restaurací, co mají problém mě obsloužit, zásadně po druhé nechodím a že bych se cítil diskriminovaný mi nepřijde. To platí i o bankách.

6 0
možnosti

To je možné, ale nejít do restaurace nepředstavuje žádné náklady, zatímco rušení účtu (převedení všech inkas apop. na jiný účet) představuje dost papírování a telefonování.

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3201x
Jsem rád, když se o problémech či tématech hovoří a hlavně ať mají prostor všechny názory, pokud jsou samozřejmě v mezích slušnosti a zákonů. A nemám rád, když se pomlouvá či nepravdivě informuje za zády. Jinak mne baví poznávat krásné přírodní scenérie a krásy světa.

Seznam rubrik