- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já si kvůli práci koupil známku na měsíc. Do Břeclavi jsem jel z Brna po dálnici jednou a zpět taky tak. Břeclav - Brno bylo dobré až téměř k Brnu, ale od průmyslové zóny jsem se na místo určení do Tábora sunul celkem 84 minut. Břeclav-Brno 38 minut. Ťok, ťok, ťok, kde je tady cvok.
Také nechápu opakované dlouhodobé opravování stejných úseků i mimo dálnice, které nejsou z daleka tak rozbité jako jinde.
Tak Moravu okolo Brna nemá cenu komentovat. Jednoduše parkoviště.
D5 Praha Plzeň 14 - 20 Km dále 40 - 50 Km v jednom jízdním pruhu. Zkoušet objet první úsek přes Beroun je snad ještě větší katastrofa. Nesliboval někdo před pár lety, než začala rekonstrukce D1, že budou zachovány dva zúžené jízdní pruhy v každém směru. U Berouna každodenní popojíždějící kolona skoro na hodinu.
Zbytečně spálené pohonné hmoty o exhalacích nemluvě. V sobotu okolo 17 hodiny
pár dělníčků, kteří opravují protihlukovou zeď, jinak nikde ani noha !!!!
Kdo vyloženě nepotřebuje jezdit po české dálnici (to jest přesněji - po kousku normální silnice a dál NIC) z důvodů podnikatelsko-výdělečných, tak se skutečně nedivím, že je u nás již málokdo ochoten platit za dálniční známku 1.500 Kč za docela trapné "posouvání se" po staveništi. Aby mi nebyl příspěvek jako "nekultivovaný" smazán, nemohu to vyjádřit těmi správnými slovy a správný výraz si prosím domyslete...
No já si koupil po letech jen za 310 Kč desetidenní a dlouho si ani takovou nekoupím...
A to se ještě v rozhlase chlubí, že máme z postsocialistických zemí nejlepší dálnice.....no a jeďte se podívat do Maďarska či dokonce do Polska. Obchvat Wroclawi hotový a navíc pokračuje až do Waršawy dálnicí, jakou jste v životě neviděli, zatím nezpoplatněno a nikde se o tom nemluví. Jak jen to ti kluci polský dělaj....?