Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SYETEY-KOTZOUR

bulvár nebude psát objektivně o ničem

...proč by zrovna na psí články měly mít zvláštní režim? Bulvár je třeba brát z rezervou.

Psí problém bude menší pokud bude větší trestní odpovědnost majitelů. Pokousání psem = bolestné, náhrada ušlé mzdy, pokuta a utracení psa. Ve vážnějších případech pak nepodmíněný trest. Částečně to tak již funguje....pokud se částečně dostane na samozřejmě, problémů ubyde.

Média na to nemají žádný vliv.

0/0
15.11.2010 11:25

dohlib

Re: bulvár nebude psát objektivně o ničem

Pes ne nemůže bránit, i  když je v tom nevinně. Když o vás někdo napíše, že jste někoho zranil atp. a nebude to pravda, budete se hájit. Pes tuto možnost nemá.

A vaše měřítka trestu za pokousání jsou poněkud zvrácená. První tři body by se daly, ale není kousnutí jako kousnutí či pokousání. A za to že pes kousne, může člověk, protože samostatné psí smečky u nás nejsou. Když způsobí člověk člověku zranění, taky ho dají utratit ? Dáte někomu facku, on upadne a dají vás utratit....Rv

A média mají velký vliv, to se mýlíte. Většina lidí si názor utváří právě z médií a nemají svůj názor.

Když se o někom např. napíše, že je extrémista, lupič, násilník atd., je vytvořen o něm na veřejnosti obrázek a nálepka, která se těžko smývá. Můžete být anděl, ale všichni vás mají za ďábla....

0/0
15.11.2010 12:23

SYETEY-KOTZOUR

Re: bulvár nebude psát objektivně o ničem

pokud jde o priority práv....já mám jasno 1. člověk 2. zvíře....vím, že to někdo vidí jinak, ale snad jich vždy bude méně. Na práva psů upřímně řečeno kašlu....můj osmák nikoho neohrožuje, tak bych si přál, aby to s cizími psy vůči mě bylo stejné.....;-)

0/0
15.11.2010 12:28

Astaroth

Re: bulvár nebude psát objektivně o ničem

Jaksi jste si v zaslepeni laskou ke psum nevsiml, ze nase civilizace je lidska a zvirata v ni sice maji sve misto, ale jen do okamziku, nez zacnou byt nebezpecna cloveku.

0/0
15.11.2010 12:54

dohlib

Re: bulvár nebude psát objektivně o ničem

Jaksi jste si v zaslepení nenávisti ke zvířatům nevšiml, že bez nich by tu lidi nebyli. A lidi jsou nebezpečni i sami sobě, taky jich necháte část vyhladit (ti co "štěkají") ?

Nehledě k tomu, že civilizace vede svět pomalu a jistě svou činností a jednáním do záhuby. Když se vám nelíbí soused, taky ho zabijete, protože vám chodí za ženou ?

A jestli jste si nevšiml, jste od tématu.

Článek není psán proto, aby řešil pokousání člověka psem, ale to, když pes nezabije, nepokouše a přesto je vylíčen v médiích jako viník. U vás je jasno, je to pes, pro vás je pes věc, takže jestli ho zabijí bezdůvodně či ne, je vám šumafuk. Pro vás je to jako když se dá sešrotovat auto....smutné. Takové jako radši nekomentuji, čtenáři si jistě udělají obrázek sami.

0/0
15.11.2010 14:21

dohlib

Re: bulvár nebude psát objektivně o ničem

Jaký zvláštní režim ? To je váš výmysl. Stačí, když budou informovat objektivně a nesoudit bez důkazů. A hlavně, neodsuzovat předem nevinné.

0/0
15.11.2010 12:26

SYETEY-KOTZOUR

Re: bulvár nebude psát objektivně o ničem

ale to nedělají žádná bulvární média nikdy, v žádném tématu a dá se říci, že dokonce asi ani v žádné jiné zemi....tak že vás to zrovna u psů zvedá ze židle...asi bych našel podstatnější kauzy.

0/0
15.11.2010 12:29

dohlib

Pes pokousal, ale proč ?

Reaguji na poslední příspěvky. Že pes kousne, pokouše, se bohužel

stává. To je však jen důsledek toho, jak s ním člověk zachází. Příčina

je v člověku a jeho špatném vedení psa nebo jeho nezvládnutá výchova.

Odstraňme příčinu a zmizí i důsledek. 

0/0
15.11.2010 9:43

dohlib

Re: Pes pokousal, ale proč ?

A že psa zkrotí kopanec ? Těch by měl dostat ten, kdo tohle napsal.

Agresivita plodí jen agresivitu. Psa lze vychovat po dobrém a po psím.

To že to někdo neumí či nechce pochopit. je smutné. Příště když na něj

někdo napřáhne ruku, či nohu, tak zaručeně kousne, protože se bude

bránit, aby nedostal. Pes, který je zvyklý, že ruka hladí, vás nekousne.

0/0
15.11.2010 9:43

Astaroth

Re: Pes pokousal, ale proč ?

Kopanec jsem nepsal z hlediska pana, to by bylo skutecne hnusne, ale z hlediska napadeneho kolemjdouciho. Tam skutecne neni namiste brat ohledy na harmonickou vychovu psa, ktera zjevne jiz samotnym faktem utoku selhala.

0/0
15.11.2010 9:51

dohlib

Re: Pes pokousal, ale proč ?

V těchto případech by bylo dobré vědět, jak se při setkání s cizím psem chovat, jak předejít tomu, aby nás napadl. Když už kousne, tak už se samozřejmě musím bránit.

Na to vede odkaz v článku Člověk a pes http://www.psiskolafalco.cz/versus.htm#_cizipes (jak se chovat k cizímu psu). Lidé tomu pokousání kolikrát pomůžou - křičí, utíkají, mávají rukama, dávají psovi impuls. Když zůstanu stát (psovi neuteču), nebudu se mu dívat do očí, budu na něj klidným hlasem mluvit, mohu tomu předejít (u většiny psů). Ale to je na delší debatu.

0/0
15.11.2010 10:06

Astaroth

Re: Pes pokousal, ale proč ?

O hruzo, lide v hruze prchaji a krici, namisto toho, aby s klidem celili utocici bestii a vedomi smrti 8-o To me vzdy pobavi, to literarni liceni hrdinu, smirenych se svym osudem, ze napr. dustojnik se nechoulil pri obkliceni v zakope, ale vylezl se nechat rozstrilet atd.

0/0
15.11.2010 10:10

dohlib

Re: Pes pokousal, ale proč ?

Tak si klidně utíkejte a mějte hrůzu a křičte....upřímnou soustrast. Důležité je zachovat klid a chladnou hlavu. I čivava vás dožene. S tím důstojníkem jste trochu mimo mísu.

0/0
15.11.2010 10:15

Astaroth

Re: Pes pokousal, ale proč ?

A az bude v mode chovat medvedy ci tygry, nerkuli klonovane velociraptory, tak take kluby chovatelu velociraptoru budou vydavat prirucky, jak se chovat pri spatreni panovi uprchle bestie?

0/0
15.11.2010 10:17

dohlib

Re: Pes pokousal, ale proč ?

Dám vám radu. Běžte do atomového bunkru, nevycházejte ven, může na vás spadnout meteorit, unesou vás mimozemšťani, letadlu upadne motor a spadne vám na hlavu. A křičte přitom hrůzou, utíkejte a mávejte rukama, to vám pomůže. Komu není rady, tomu není pomoci.

0/0
15.11.2010 10:29

Astaroth

Re: Pes pokousal, ale proč ?

Uvedu tedy jiny priklad - nemusi jit o prchani pred psem, ale cileny beh - na tramvaj, vlak, atd. Pokud mne zacne pronasledovat nezvedny cokl, tak se mam zastavit a nechat si ujet spoj? Omluvi mi to v praci?

0/0
15.11.2010 10:56

viveka

Re: Pes pokousal, ale proč ?

99% čoklů vyprovokovaných vaším během, toho nechá, když uvidí, že jenom míjíte. A ty ostatní potkáte se stejnou pravděpodobností jako nášlapnou minu.

0/0
15.11.2010 11:06

dohlib

Re: Pes pokousal, ale proč ?

To je už vaše volba, když už vidíte za každým rohem psa trhače. Klidně s ním závoďte.

Nicméně článek je o psech nespravedlivě odsouzených médii. Je vidět, že nemáte rád psy a hážete je všechny do jednoho pytle. Neděláte v nějaké komerční TV ? Tam takové potřebují.

Vaše diskuse je stylem hledat pořád něco co bych napadnul, co se mi nelíbí....toto není poradna pro lidi nenávidějící psy.

0/0
15.11.2010 11:08

Astaroth

Re: Pes pokousal, ale proč ?

Ja netrpim nenavisti ku psum. Jsou mi lhostejni. Do doby, nez mne zacne jejich existence omezovat z jejich strany. Jinak at si chova kdo chce co chce, ale neobtezuje tim jine.

0/0
15.11.2010 11:17

viveka

Re: Pes pokousal, ale proč ?

Vždy, i tváří v tvář tygrovi, je nejlepší zachovat klid. Jakákoliv afektovaná aktivita může být čtena jako provokace nebo útok.

0/0
15.11.2010 11:04

Astaroth

Re: Pes pokousal, ale proč ?

A jeden by rekl, ze s vybudovanim prumyslove civilizace uz nebezpeci od divokych selem pominulo.

0/0
15.11.2010 11:12

viveka

Re: Pes pokousal, ale proč ?

No vidíte, děláte pokroky.

0/0
15.11.2010 12:57

dohlib

Re: Pes pokousal, ale proč ?

Když špatně vychováte dítě a vyroste z něj násilník, lupič, vrah, je

to obdobné. Násilí plodí jen násilí. Slabost člověka je v tom, že

zneužívá svoji silnější pozici a je to jeho velká chyba.

0/0
15.11.2010 9:44

Astaroth

jakeze bestie

Ten posledni pripad s padem dejme tomu, ale co plno jinych pripadu? Pokousali psi cizi lidi? Pokousali. Tak jakepak copak.

0/0
15.11.2010 8:55

marka40

Já se psů

strašně bojím, protože mne jednou pokousal pes, který utekl majiteli ze dveří, když je otevřel. Aniž bych si tohoto psa jakkoli všímala, přiběhl ke mně, zakousl se do nohy, vtom ho majitel nakopl, on se pustil a kousl do druhé. Když vidím volně pobíhajícího psa, mám rudo před očima. S tímto vašim článkem však naprosto souhlasím. R^

0/0
15.11.2010 8:27

kniga_sitara

...

pes je selma, clovek vetsi...

0/0
14.11.2010 20:37

jaanaaa

A ještě k tomu výrazu "bojové plemeno"

- to je taky pěkný nesmysl. Náš 37 kilový "mazlíček" se hodí na záda, jakmile k nám někdo příjde a jediné co očekává je drbání...  Kamarád má kokra, který by vás sežral na svačinu,vejít tam bez osobní ochrany domácího a i v jeho přítomnosti nepřestane vztekle štěkat dokud vás nevypudí....

0/0
14.11.2010 20:10

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: A ještě k tomu výrazu "bojové plemeno"

Kokři jsou totiž děsné svi.... V okolí jsme měli jednoho a šel bezdůvodně po naší čubě (a jako tak, že ji viděl přes ulici a úplně hysterčil, div nestrh pána do silnice), pak kolem něj jednou v rychlosti proběhla a ucvakl jí kus ucha. Pak jsme se přestěhovali, je tu jeden kokr a taky na ni úročí (naše čuba na vodítku, hysterický kokr pobíhá navolno a řve okolo... a nevzrušená panička krafe s kamarádkou. Takovou bych nakopal - ne psa).

0/0
14.11.2010 23:01

Astaroth

Re: A ještě k tomu výrazu "bojové plemeno"

Sebeagresivnejsiho minipsa zkroti kopanec. I mirne agresivni pes zvici prasete vsak je schopen poskodit nohu tak, ze musi byt amputovana.

0/0
15.11.2010 8:53

jaanaaa

Lucie Bílá: Žiji se třemi muži!

A v článku se dozvíte, že jeden je brácha, druhý je syn a třetí je přítel. Normálnímu člověku je úplně u prd...e, kdo z příbuzenstva u ní bydlí, ale člověk chtivý senzace se po přečtení nadpisu chytí na udičku a pak  mu dojde jak naletěl. A stejně tak to funguje u nadpisu "Chlapec spadl do kotce mezi pitbuly a nepřežil".  Snad na tyhle "unterwassermany" taky někdy dojde :-)

0/0
14.11.2010 20:07

petrhajek.blog.idnes.cz

Souhlas a karma

Je to přesně, jak jste psal - televize je komerční, tudíž je logické, že ji zajíma sledovanost a ne objektivita. Jediné, co by je k tomu mohlo donutit jsou morální normy samotných novinářů i lidí, kteří by neobjektivní zpravodajství ignorovali. To se bohužel nestane.

Mě je nejvíc na zvracení, když v nejmenované TV dají takovouto reportáž o krvelačných bestiích a na konci nějaká roztomilá štěňátka. Dost schizofrenní.

V tomto konkrétním případě: chlapec zemřel pádem, psy nechali usmrtit. To mi připomíná starověk, kdy se s panovníkem zabíjeli otroci a jeho žena, aby měl na onom světe dobrovod. Ale my - my jsme přece ti nejcivilizovanější.  Jen ten rozdíl není tak zřetelný.

PS: jen ta koncovka o Afghanistánu je dost neštastná a zbytečná. Jednak to s problémem nijak nesouvisí a druhak je to asi docela komplikovanější otázka.

0/0
14.11.2010 19:55

dohlib

Re: Souhlas a karma

Děkuji za Váš názor, koncovku jsem napsal jak jsem napsal. Prostě mne to napadlo ve 3:30 a bylo to tam....zase někteří mi psali na e-mail, že se jim to líbilo, jak jsem si ještě "rýpnul do vedlejší koleje"...

0/0
14.11.2010 21:22

Ježikača

výborně,

naprosto souhlasím

0/0
14.11.2010 19:53

benito.juarez

Nedělejte za psů bestie,

mnohem lepší jsou klobásy.

0/0
14.11.2010 19:14

dohlib

Re: Nedělejte za psů bestie,

Sám jste bestie a z vás klobásy by nikdo nejedl. Však boží mlýny melou pomalu ale jistě a na takové jao vy jednou dojde.

0/0
14.11.2010 19:37

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

Vše, co jste napsal,

bych podepsala vlastní krví !!! Díky - Ludmila R^R^R^R^R^

0/0
14.11.2010 19:00

dohlib

Re: Vše, co jste napsal,

Děkuji R^

0/0
14.11.2010 19:37

jrc

Nedělejte ze psů neviňátka !

Jsou to zvířata a na tom ani básník nemůže nic změnit. Když nebudou mít žrádlo, tak sežerou i chovatele, pokud budou mít sílu a příležitost. Ožrané mrtvoly zemřelých majitelů psů, to samozřejmě potvrzují.

O tom, že chovatelům se musí zásadně zpřísnit podmínky pro chov bojových, či agresivních plemen a jejich kříženců se nedá diskutovat. (povinná účast na cvičáku, každý druhý den) (bez náhubku se nesmí přiblížit k člověku na 5m)

Pokousané děti, lidé i malí psi jsou smutným mementem neodpovědnosti jejich chovatelů.

Pokud to nepomůže, musí přijít zákaz jejich chovu.

Člověk nesmí být obtěžován, či ohrožován zvířetem! Tak si páni chovatelé udělejte pořádek napřed mezi sebou a nebrečte, že vás lidé mají plné zuby, pokud pes pokouše jakékoliv dítě, či dospělou osobu. Ono se totiž mnoho případů ani nezveřejňuje !

0/0
14.11.2010 17:45

dohlib

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

Je vidět, že psům vůbec nerozumíte. U nich je důležitější výchova než cvičákovský dril. Povinná účast na cvičáku  s tím nic neudělá.

A když lidé pod vlivem alkoholu páchají trestné činy, taky zakážete alkohol ? Zakážete jezdit auty, protože denně zemře na silnicích x lidí ?

Za psa odpovídá jeho majitel - člověk. Stejně jako člověk řídí auto, tak i ovládá či neovládá psa. A článek nebyl o tom, jak nemáte rád psy, ale o médiích co neúplně či

nepravdivě informují na úkor leckdy nevinných psů, tedy jste od tématu.

Apropó, jak by jste se cítil, když vás odsoudí k trestu smrti za čin, který jste nespáchal a nemáte možnost ani hájit ?

0/0
14.11.2010 18:50

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

Souhlas !!! ;-)R^

0/0
14.11.2010 19:02

Camino

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

SouhlasR^R^R^

0/0
14.11.2010 19:09

Nomarak

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

Souhlasím!R^

0/0
14.11.2010 19:44

Ježikača

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

přesně tak

0/0
14.11.2010 19:56

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

přesně to jsem chtěl napsat. Zakažte alkohol, auta - díky nim je mnohem víc násilí, zranění a smrti, než kvůli psům.

0/0
14.11.2010 19:57

Ježikača

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

prosím, měl jste někdy psa vy, nebo někdo z rodiny?

0/0
14.11.2010 19:54

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

Pokud někdo psa vychová jako zabijáka, je to  především vina člověka - majitele. Pokud majitel na někoho psa poštve, je to i z pohledu zákona útok člověka (majitele) zbraní (psem). Takže opět člověk. I když pes to pak zaplatí životem.

O autech a alkoholu už psal reakci autor článku.

Jinak, je vidět, že psům vůbec nerozumíte. Myslíte, že cvičák z něj udělá robota, co poslouchá jen na čudlíky? Myslíte, že pev ve fungující rodině (smečce) ublíží páníčkovi? NIkdy. Pokud ho ovšem majitel týrá, pak to možné je. Ale takový člověk by psa neměl mít.

Můžete mi říct, jak určít bojového psa? To existuje nějaký výpis bojových ras? Co třeba německý ovčák? Už jméno napovídá, že jde o ovčáka a přesto ho používají ozbrojené složky. Nebo kříženec pitbula a pudla, rotvajlera a čivavy, bullteriéra a jezevčíka - jsou to bojoví psi?

0/0
14.11.2010 20:06

jrc

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

Vážení ten pes není auto. Jít jednou za dva dny na cvičák, aby se pes pořádně proběhl, zopakoval poslušnost, to se vám nelíbí. Na to jste líní.

Jenže to je základ péče pro každého psa!

Nechat psa zavřeného na balkoně, v bytě, nebo pouze na zahradě a často ještě uvázaného, nebo v kotci a pak s ním jít pouze na procházku, aby se vyvenčil, tak to není péče o psa.

Pořiďte si raději auto a neubližujte zvířeti !

0/0
14.11.2010 21:31

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

Vy jste legrační. Nevím, kde jste došel k názorům a závěrům, co tu tvrdíte. Náš pes je na cvičůku 2-3x týdně, i když je to to nejmírumilovnější plemeno vůbec (flat-coated retriever).

Ale pletete se - není to základ péče o psa. Pes se dá vychovat i doma, na vycházce, na louce, není nutný cvičák. To ostatní jste si taky vybájil. Nemáte asi se psama moc zkušeností, jinak byste takovou věc do světa nevypustil. Můžu vám garantovat, ž naši psi jsou u nás spokojení a dávají to najevo.

Ohledně toho auta a alkoholu to tedy zopakuji natvrdo, když děláte, že nerozumíte: když jste pro zákaz psů, že napadají lidi, jestli jste i pro zákaz aut a alkoholu? Díky obému vzniká mnohem více smrtí, úrazů, bolesti a násilí, než kvůli psům. A pokud vám jde o princip, měl byste to zasazovat všude, ne?

 

0/0
14.11.2010 22:57

ctvrta.sudicka

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

Te´d vám teda trošku my co se v problematice orientujeme lépe, než vy nerozumíme:o) Ano, pes není auto. Premisa 1 je pravdivá. Premisa 2 - jít jednou za dva dny se psem na cvičák aby se pořádně proběhl....asi jste se přeřeklo milé jéércé a chtělo napsat, že jsme líní najít svému psovi kvalitní cvičák na který budeme občas docházet a kde pes absolvuje 15ti minutovou socializačku a 45 minut se budeme učit to, co budeme potom v následujících dnech se svým psem trénovat v domácích podmínkách. Zajisté jste ještě milé jéércé chtělo zdůraznit, že základem péče o psa nemyslíte výcvik, ale výchovu.

Premisa 3 o tom balonu a kotci taky celkem pravdivá, jen snad s doplňkem, že hlavní aktovotou psa fakt nejni vozit ho každé dva dny na cvičák, ale denní dlouhé procházky, hry a podle plemene i práce. Ta cesta na cvičák fakt nemusí bejt co dva dny ani omylem, tohle je důležitější.

Premisa 4 - poiďte si raději auto vy kdož se nemíníte psu věnovat - ta je pravdivá.

Konec rozboru:)

0/0
14.11.2010 23:14

Janulice78

Re: Nedělejte ze psů neviňátka !

to vis, ze jo. Ja budu kvuli nejakym magorum, co si neumi vychovat psy, behat s tim svym na cvicak. Posloucha, ale protoze vim, ze je to proste pes, je na voditku a s kosikem. Prece nenecham nekomu jinemu sezrat jeho chlupateho milacka. A lidi....lidi nezere. Mne ohrozujou a obtezujou svou existenci predevsim lidi. Tech mam rozhodne plne zuby.

0/0
15.11.2010 7:29





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.